مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 20:252021-02-22بين الملل

منابع صهیونیستی: اروپایی ها، «محمود عباس» را تهدید کردند


منابع صهیونیستی مدعی شدند که برخی مقامات اروپایی رییس تشکیلات خودگردان را به کاهش کمک های مالی تهدید کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مرکز پخش رژیم صهیونیستی (کان)، مدعی شد که برخی مقامات اروپایی محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین را به کاهش کمک های مالی تهدید کرده اند.

پایگاه شبکه صهونیستی آی24 به نقل از کان در این خصوص گزارش داد که برخی مقامات اروپایی پیامی برای رییس تشکیلات خودگردان ارسال کرده اند با این مضمون که در صورت لغو انتخابات پارلمانی در این کشور، کمک های مالی اروپا به تشکیلات خودگردان کاهش پیدا خواهد کرد.

طبق گزارش برخی منابع، کمک های مالی اروپا به تشکیلات خودگردان فلسطین به 600 میلیون یورو در سال می رسد و این در حالی است که دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا هنوز موضع قاطعی در خصوص انتخابات فلسطین اتخاذ نکرده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که حسین الشیخ یکی از اعضای ارشد تشکیلات خودگردان در پیامی در شبکه توییتر در واکنش به این اخبار گفت که انتخابات فلسطین تصمیم واضح فلسطینی هاست که از منافع ملی فلسطین نشأت می گیرد و در راستای تقویت دموکراسی است.

او در ادامه در واکنش به خبر منابع صهیونیستی درباره تهدید مقامات اروپایی این اخبار را شایعه خواند و گفت که این اخبار صحت ندارد و برای ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع صهیونیستی: اروپایی ها، «محمود عباس» را تهدید کردند

منابع صهیونیستی: اروپایی ها، «محمود عباس» را تهدید کردند