مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 18:102021-02-22اجتماعي

آماده باش دستگاه های خدماتی رشت برای بارش برف پایان هفته


فرماندار رشت با اشاره به پیش بینی هواشناسی برای بارش برف در روزهای پایانی هفته، گفت: همه دستگاه ها خدماتی در آماده باش بوده و مرخصی مدیران لغو شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی فتح الهی عصر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران رشت با قدردانی از ادارات خدمات رسان که در آتش سوزی، باران، سیل و بحران برف و غیره نقش بسزایی داشته اند، افزود: از همه دستگاه های خدمات رسان باید در آماده باش باشند و قطعاً حضور میدانی مدیران در هنگام بحران سبب آرامش خاطر مردم خواهد شد.

وی به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف در روزهای پایانی هفته جاری اشاره و اضافه کرد: استفاده از همه ظرفیت ها و دستگاه ها و امکانات حائز اهمیت است.

فتح الهی با تأکید بر ضرورت شناسایی نقاط ضعف در بحران های گذشته، افزود: همه دستگاه ها با همه امکانات حضور میدانی داشته و اطلاع رسانی ها را به گوش مردم برسانید.

وی با بیان اینکه باز بودن نانوایی ها و تأمین سوخت دوم برای آنها و استفاده از ظرفیت بسیج و سپاه در زمان بحران بسیار مهم است، اضافه کرد: باید از تجربیات بارش های گذشته برای مدیریت بهتر استفاده کنیم.

فتح اللهی تأکید کرد: بخشداران و دهیاران اهتمام ویژه داشته و تراکتورهایی که در سطح روستا وجود دارد به صورت آماده باش باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش دستگاه های خدماتی رشت برای بارش برف پایان هفته

آماده باش دستگاه های خدماتی رشت برای بارش برف پایان هفته