مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 18:102021-02-22فرهنگي

فیلمی با بازی ترانه علیدوستی در رویداد سالانه موسسه فیلم دوحه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کلر دنی ، جیمز گری و جسیکا هاسنر به عنوان سه کارگردان در کنار مارک مانگینی صدابردار و فیدون پاپامیشل فیلمبردار نامزد اسکار، - فیلم اورکا ساخته سحر مصیبی یکی از 48 پروژه از کشور های مختلف جهان است که امسال در رویداد سالانه قُمره موسسه فیلم دوحه پذیرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کلر دنی ، جیمز گری و جسیکا هاسنر به عنوان سه کارگردان در کنار مارک مانگینی صدابردار و فیدون پاپامیشل فیلمبردار نامزد اسکار، پنج سینماگری هستند که به عنوان اساتید سینمایی تجربیات خود را در قالب برگزاری کارگاه های تخصصی در اختیار فیلمسازان برگزیده برنامه سالانه استعدادیابی موسسه فیلم دوحه خواهند کرد.

هفتمین دوره رویداد سالانه استعدادیابی موسسه فیلم دوحه با عنوان قُمره امسال 48 پروژه بین المللی شامل 30 فیلم بلند، 6 سریال و 12 فیلم کوتاه را در مراحل مختلف تولید از 21 کشور جهان انتخاب کرده است و فیلم اورکا ساخته سحر مصیبی محصول مشترک ایران و قطر نیز در بخش آثار بلند داستانی انتخاب شده است.

اورکا نخستین تجربه ی بلند سینمایی سحر مصیبی در مقام کارگردان به حساب می آید که ترانه علیدوستی، مسعود کرامتی، مهتاب نصیرپور، محمد رشنو، حسن زارعی، سپیده علایی، آرمیک قریبیان، فاطمه نیشابوری، حمیده حمید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمی با بازی ترانه علیدوستی در رویداد سالانه موسسه فیلم دوحه

فیلمی با بازی ترانه علیدوستی در رویداد سالانه موسسه فیلم دوحه