مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 17:002021-02-22سياسي

کاسبی جدید با استفاده از «سابلیمینال»


«دوست داری رنگ چشمانت با گوش دادن به یک فایل صوتی، آبی و خاکستری بشه؟ بختت باز بشه؟ مازراتی سوار بشی؟ قدت 5 سانتی متر بلند بشه؟ خوشحالی از در و پنجره وارد خانه ات بشه؟» - دوست داری رنگ چشمانت با گوش دادن به یک فایل صوتی، آبی و خاکستری بشه؟ بختت باز بشه؟ مازراتی سوار بشی؟ قدت 5 سانتی متر بلند بشه؟ خوشحالی از در و پنجره وارد خانه ات بشه؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان در ادامه نوشت: این ها جملات زیبا و گول زننده ای است که به تازگی در فضای مجازی تبلیغات وسیعی حول آن آغاز شده است.

این ادعا که می توان بدون تلاش و کار و با دیدن یا گوش دادن به یک ساب (موسیقی یا ویدئویی که به طور ناخودآگاه روی روان شما تاثیر می گذارد) به پول رسید یا در علم ژنتیک دست برد، نوعی سوء استفاده از یک پدیده در علم روان شناسی است.

همان طور که می دانید علم روان شناسی می تواند روان انسان را درمان کند و به او مثبت اندیشی بیاموزد که پایه موفقیت است اما گاهی از این علم برداشت اشتباه می شود یا با خرافات پیوند می خورد.

یکی از این موارد، پدیده جدید سابلیمینال در علم روان شناسی است که تعابیر اشتباهی از آن صورت گرفته و باعث شده عده ای با توجه به ناآگاهی مردم از آن سوء استفاده هایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاسبی جدید با استفاده از «سابلیمینال»

کاسبی جدید با استفاده از «سابلیمینال»