مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 16:452021-02-22سياسي

قانون لغو تحریم ها اجرا می شود/ بیانیه سازمان انرژی اتمی کاملا هوشیارانه بود


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم گفت: بیانیه مشترک سازمان انرژی اتمی و آژانس یک اقدام کاملاً هوشیارانه بود که در عین حال استراتژی ما را ثابت نگه داشت در تاکتیک کاری کردیم که دشمن نتواند سواستفاده کند.

- محمدجواد جمالی نوبندگانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: در رابطه با بیانیه مشترک سازمان انرژی اتمی و آژانس بین المللی چند مؤلفه مثبت وجود دارد.

وی افزود: طی بیانیه مذکور خیلی صریح و شفاف به آقای گروسی اعلام شد که ما به دنبال احقاق حقوق خود هستیم و خطی که مقام معظم رهبری مبنی براینکه همه تحریم ها باید لغو شود ترسیم شد؛ همچنین اعلام شد که قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها اجرا خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم ادامه داد: طی بیانیه مذکور عنوان شد که ما براساس مصوبه قانونی مجلس عمل خواهیم کرد که این می تواند به هم افزایی قوا کمک کند، در بحث های فنی و تاکتیکی نیز این بیانیه ای که صادر شد می تواند بهانه را از دست کسانی که دنبال این بودند که در دنیا اعلام کنند ایران به دنبال این است که مخفی کاری کرده و به دنبال سلاح هسته ای برود (که اینها را بیشتر سعودی ها، صهیونیستی ها و آمریکایی ها هستند که آن را تبلیغ می کنند) بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون لغو تحریم ها اجرا می شود/ بیانیه سازمان انرژی اتمی کاملا هوشیارانه بود

قانون لغو تحریم ها اجرا می شود/ بیانیه سازمان انرژی اتمی کاملا هوشیارانه بود