مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 15:452021-02-22حوادث

سارق 20 فقره موتورسیکلت در مشهد دستگیر شد


فرمانده انتظامی مشهد از عملیات ضربتی کلانتری های شهید آستانه پرست و میرزا کوچک خان برای دستگیری سه متهم سرقت های خیابانی خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی مشهد از عملیات ضربتی کلانتری های شهید آستانه پرست و میرزا کوچک خان برای دستگیری سه متهم سرقت های خیابانی خبر داد.

عباس صارمی با اشاره به اینکه مرحله دیگری از طرح تشدید مقابله با سرقت های خیابانی در دستور کار پلیس مشهد قرار گرفت، اظهار کرد: تیم های تجسس کلانتری شهید آستانه پرست پیگیری سرقت های سریالی موتورسیکلت را در دستور کار خود قرار دادند و با کنترل و مراقبت های پوششی، جوانی که قصد بازکردن قفل و زنجیر یک دستگاه موتورسیکلت پارک شده کنار خیابان داشت را شناسایی و دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی اولیه از این متهم، یک شاه کلید کشف و این جوان 25 ساله در تحقیقات اولیه یکی از همدستان خود را نیز به پلیس معرفی کرد.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: ماموران کلانتری شهید آستانه پرست بلافاصله وارد عمل شدند و با هماهنگی مقام قضایی، این متهم را داخل منزلی مسکونی واقع در محدوده بلوار مصلی مشهد دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف کردند.

متهمان این پرونده در تحقیقات اولیه تاکنون به 20 فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرده اند و تحقیقات برای کشف اقدامات مجرمانه آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق 20 فقره موتورسیکلت در مشهد دستگیر شد

سارق 20 فقره موتورسیکلت در مشهد دستگیر شد