مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 15:252021-02-22اقتصادي

کشف 72 دستگاه ماینر غیرمجاز در استان بوشهر


سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در چهارمین مانور فراگیر کشف ماینرهای غیرمجاز (دستگاه استخراج ارز دیجیتال) 72 دستگاه ماینر در این استان کشف و جمع آوری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، صادق زنده بودی روز دوشنبه به رسانه ها به رسانه ها اعلام کرد: طرح جمع آوری و کشف ماینرهای غیرمجاز از سوی 52 تیم عملیاتی و با هدف تامین برق پایدار مشترکان خانگی و صنعتی اجرایی شده است.

وی بیان کرد: با توجه به آغاز موج جدید سرما در کشور و به ویژه استان بوشهر از مردم استان انتظار می رود همچون گذشته با مصرف بهینه انرژی، زمینه پایداری شبکه برق و گاز را فراهم کنند.

زنده بودی ادامه داد: طرح جمع آوری برق و ماینرهای غیرمجاز در این استان همچنان ادامه دارد و در این زمینه با متخلفان برخورد قانونی می شود.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اظهار کرد: تعدیل روشنایی معابر، بلوارها و ورودی شهرها، خاموشی پارک ها و کشف برق های غیر مجاز مشهود و غیرمشهود خانگی از جمله اقدام های انجام شده در این مانور است.

وی یادآور شد: از هم استانی ها انتظار می رود در صورت مشاهده هرگونه مصرف برق غیرمجاز و مشکوک، مراتب را از طریق شماره 121 مرکز فوریت های شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر و یا اپلیکیشن برق من گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 72 دستگاه ماینر غیرمجاز در استان بوشهر

کشف 72 دستگاه ماینر غیرمجاز در استان بوشهر