مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 15:252021-02-22سياسي

توافق سه ماهه ایران با آژانس بین المللی اتمی کشور را به میز مذاکره می کشاند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه سبزوار در بیانیه ای درخصوص ادامه بازرسی های آژانس بین المللی اتمی از تجهیزات هسته ای کشورمان، - بسیج دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری در واکنش به مهلت سه ماهه به آژانس بین المللی اتمی برای بازدید از تأسیسات هسته ای کشورمان اعلام کرد که این توافق ایران را به میز مذاکره می کشاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه سبزوار در بیانیه ای درخصوص ادامه بازرسی های آژانس بین المللی اتمی از تجهیزات هسته ای کشورمان، بیانیه ای صادر کرد و در آن از مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه خواست تا مجدانه پیگیر لغو این توافق شوند.

در این بیانیه آمده است:دو ماه قبل، مجلس شورای اسلامی در قانونی تحت عنوان قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها ذکر کرد که دولت جمهوری اسلامی ایران موظف است درصورت عدم اجرای کامل تعهدات کشور های متعاهد 1+4، دو ماه پس از لازم الاجرا شدن قانون مذکور، اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف کرده و هرگونه دسترسی فراتر از پادمان را ممنوع اعلام کند.

حال پس از گذشت مهلت دوماهه که هیچگونه تغییری در سیاست های منفعت طلبانه ی دولت های متعاهد دیده نشد؛ درست زمانی که باید قانون اقدام راهبردی اعمال شود، سازمان انرژی اتمی طی بیانیه ای مشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق سه ماهه ایران با آژانس بین المللی اتمی کشور را به میز مذاکره می کشاند

توافق سه ماهه ایران با آژانس بین المللی اتمی کشور را به میز مذاکره می کشاند