مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 15:202021-02-22سياسي

قدم نخست در پیشرفت برقراری امنیت است/ ناجا پرچم دار ایجاد امنیت


امام جمعه بجنورد قدم نخست برای پیشرفت و توسعه را برقراری امنیت دانست و گفت: نیروی انتظامی پرچم دار ایجاد امنیت پایدار در سطح جامعه و کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری عصر دوشنبه در دیدار جمعی از مسئولان نیروی انتظامی خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، با اشاره به اهمیت و ضرورت وجود امنیت در جامعه، اظهار کرد: امنیت یک واژه بسیار فراگیر است که حوزه های مختلفی از جمله اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را در برمی گیرد.

امام جمعه بجنورد با تقدیر و تشکر از تلاش های بی وقفه ناجا در برقراری امنیت پایدار در سطح استان، گفت: مقوله امنیت از مسائل بسیار مهمی است که هر جامعه ای به آن نیاز واقعی دارد.

وی با اشاره به اینکه در جامعه ای که امنیت وجود نداشته باشد هیچ گونه اقدام مثبتی صورت نخواهد گرفت، افزود: در پناه جامعه امن اقدامات فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و …انجام شده و جامعه به توسعه می رسد.

حجت الاسلام والمسلمین نوری با تأکید بر اینکه قدم اول در پیشرفت و تکامل هر جامعه ای مقوله امنیت است، گفت: به فضل الهی و با تلاش خستگی ناپذیر نیروهای نظامی و انتظامی، این امنیت به درستی در سطح استان احساس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدم نخست در پیشرفت برقراری امنیت است/ ناجا پرچم دار ایجاد امنیت

قدم نخست در پیشرفت برقراری امنیت است/ ناجا پرچم دار ایجاد امنیت