مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 14:152021-02-22سياسي

پلیس آمادگی کامل تأمین امنیت انتخابات را دارد/ افزایش 30 درصدی کشفیات پلیس


فرمانده ناجا با اشاره به برخورد سریع و مقتدرانه پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی و آرامش مردم و افزایش احساس امنیت و اظهار رضایت مردم، گفت: نیروی انتظامی بنابر وظیفه ذاتی خود آمادگی کاملی برای تأمین امنیت برگزاری انتخابات پرشور و مؤثر را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی خوبی میان پلیس و دستگاه قضا وجود دارد و باید برخی قوانین نیز برای بازشدن دست نیروی انتظامی و مقام قضایی اصلاح شود.

وی با اشاره به اظهار رضایت مردم از خدمات و زحمات پلیس و اقدامات ضربتی، سریع و مقتدرانه، گفت: نیروی انتظامی بر اساس قانون و اختیارات با مخلان نظم و امنیت مردم با قاطعیت برخورد خواهد کرد و بحمدالله پلیس در چند ماه اخیر برای شناسایی اراذل و اوباش و فروشندگان و حاملان سلاح توفیقات خوبی داشته است.

فرمانده ناجا با اشاره به کشف تعدادی زیادی سلاح سرد و گرم در غرب استان تهران، بیان کرد: پلیس تا به امروز وظیفه خود را در حفظ امنیت مردمی با اشراف اطلاعاتی کامل و همکاری با دستگاه قضایی به خوبی انجام داده است و مخلان امنیت شناسایی و تحویل مرجع قضایی می شوند.

سردار اشتری با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح های متعدد، ابراز کرد: هر کسی که قصد اخلال در نظم کشور، آسایش و آرامش مردم و تعدی به حقوق عمومی را داشته باشد، بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس آمادگی کامل تأمین امنیت انتخابات را دارد/ افزایش 30 درصدی کشفیات پلیس

پلیس آمادگی کامل تأمین امنیت انتخابات را دارد/ افزایش 30 درصدی کشفیات پلیس