مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 14:052021-02-22اجتماعي

کمبود کارکنان نیروی انتظامی در کمالشهر


تعداد کارکنان نیروی انتظامی در کمال شهر با توجه به جمعیت و وسعت این شهر کم بوده و این امر در مأموریت آنها اثر می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی صفری بعد از ظهر دوشنبه در نشست رسمی شورای اسلامی شهرستان کرج که با حضور فرمانده انتظامی و رییس راهنمایی و رانندگی استان البرز برگزار شد اظهار کرد: مشکلات عدیده ای در کمال شهر داریم اما امکانات ما در حد نیاز کافی نیست امروز کلانتری خرمدشت و کلانتری 24 کمال شهر با 20 نیرو سرباز به شهری که 200 هزار جمعیت، 120 هزار اموات مدفون در بهشت و 30 تا 40 هزار نفر جمعیت شناور شهرک های صنعتی دارد، خدمت می کنند.

وی با بیان اینکه فرماندهان کلانتری تمام ظرفیت خود را در امنیت شهر می گذراند، تصریح کرد: با همه این اوصاف این امر محقق شدنی نیست، چراکه کمال شهر 2 هزار و 700 هکتار اراضی حریم شهری دارد که با این جمعیت قابل رسیدگی نیست.

نایب رییس شورای شهرستان کرج بیان کرد: امروز راهور کمال شهر با هفت کادری و درجه دار مدیریت می شود و در کل استان نیز با کمبود نیروی راهور مواجه هستیم کمال شهر از نظر جمعیتی یک نوزدهم استان جمعیت دارد.

وی خاطرنشان کرد: خواهش ما این است که تمام پرسنلی که در استان هستند نسبت یک نوزدهم به شهر کمال شهر نیز، اختصاص داده شود وقتی در کمال شهر تصادف دو خودرو داریم با دو ساعت تأخیر افسر در صحنه ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود کارکنان نیروی انتظامی در کمالشهر

کمبود کارکنان نیروی انتظامی در کمالشهر