مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 14:052021-02-22سياسي

تابش: بیانیه مشترک ایران و آژانس فرصتی چند جانبه برای مردم وکشور فراهم آورد


بیانیه مشترک ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی موید آن است که هم مصوبه مجلس توسط دولت اجرا شد و هم برای دیپلمات ها فرصت مذاکره برای اجرایی شدن منویات رهبری در حوزه هسته ای را فراهم کرد.

- یک فعال سیاسی گفت:بیانیه مشترک ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی موید آن است که هم مصوبه مجلس توسط دولت اجرا شد و هم برای دیپلمات ها فرصت مذاکره برای اجرایی شدن منویات رهبری در حوزه هسته ای را فراهم کرد.

محمدرضا تابش در گفت و گو با ایسنا، در ارتباط با بیانیه مشترک روز گذشته ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی اظهار کرد: آقای دکتر صالحی شخصیتی مقبول و مورد اعتماد نظام و مقام معظم رهبری هستند که در دولت های مختلف ایفای مسئولیت کردهاند و به لحاظ حرفه ای نیز در زمره یکی از متخصصین صنعت هسته ای و دیپلماسی هستند.

بیانیه مشترک با سازمان انرژی هسته ای نمی تواند بدون هماهنگی با مراجع بالاتر باشد.

وی در ارتباط با اثرات این بیانیه بر سیاست داخلی و خارجی کشور گفت: با این بیانیه هم مصوبه مجلس شورای اسلامی اجرا خواهدشد و لحاظ قانونی دولت آن را انجام می دهد و هم تدبیری بود از طرف جمهوری اسلامی صورت گرفت که ما به 1+5 فرصت بدهیم بتوانند مقدمات امر را برای اجرای منویات رهبری و نظام ومصالح جمهوری اسلامی فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابش: بیانیه مشترک ایران و آژانس فرصتی چند جانبه برای مردم وکشور فراهم آورد

تابش: بیانیه مشترک ایران و آژانس فرصتی چند جانبه برای مردم وکشور فراهم آورد