مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 13:102021-02-22سياسي

گفت وگوی مشاور ارشد ظریف با نماینده ویژه ایتالیا در امور سوریه


علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی  امروز به صورت تصویری با پائولو  دیونیزی، نماینده ویژه دولت ایتالیا در امور سوریه گفت وگو و تبادل نظر کرد.

- علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی  امروز به صورت تصویری با پائولو  دیونیزی، نماینده ویژه دولت ایتالیا در امور سوریه گفت وگو و تبادل نظر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به حضورش در نشست اخیر کارشناسان ارشد کشورهای ضامن فرمت آستانه در سوچی، خاطر نشان کرد که در این نشست تحولات سوریه در ابعاد مختلف مورد رایزنی قرار گرفت و بر حل و فصل سیاسی بحران سوریه، کمک به رفع مشکلات انسانی و تداوم مبارزه با تروریسم تاکید شد.

خاجی همچنین افزود کشورهای ضامن فرمت آستانه با صدور بیانیه ای از راهکار سیاسی و ادامه کار کمیته قانون اساسی سوریه ، حمایت کردند.

مشاور ارشد وزیر امور خارجه اظهار امیدواری کرد که سفر آقای پترسون به دمشق که دیروز آغاز شده است، موجب رونق گفت وگوهای سوری _ سوری و برگزاری نشست ششم کمیته در آینده نزدیک گردد.

دیونیزی نماینده ویژه دولت ایتالیا در امور سوریه نیز با اشاره به جایگاه کشورمان و نقش مهم و سازنده فرمت آستانه در راستای راهکار سیاسی بحران سوریه، اظهار داشت: دولت ایتالیا از ابتکارات بین المللی پترسون و تلاشهای فرمت آستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی مشاور ارشد ظریف با نماینده ویژه ایتالیا در امور سوریه

گفت وگوی مشاور ارشد ظریف با نماینده ویژه ایتالیا در امور سوریه