مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 12:552021-02-22بين الملل

اتحادیه اروپا 19 مقام دیگر ونزوئلا را تحریم کرد


وزرای خارجه اتحادیه اروپا در اقدامی دیگر برای به چالش کشیدن دولت «نیکلاس مادورو»، 19 مقام دیگر ونزوئلا را به بهانه نقض حقوق احزاب مخالف تحریم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزرای خارجه اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه)، 19 مقام دیگر ونزوئلا را به بهانه تضعیف دموکراسی یا سوء استفاده از حقوق در این کشور آمریکای جنوبی تحریم کرد.

بنا بر گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، وزرای خارجه اتحادیه اروپا امروز در اقدامی دارایی های 19 مقام دیگر ونزوئلا را به دلیل آنچه که تخریب اوضاع در ونزوئلا پس از انتخابات (پارلمانی) دسامبر 2020 خوانده اند، مسدود می کنند و ممنوعیت سفر برای آنها ایجاد می کنند.

با اقدام جدید اتحادیه اروپا، هم اکنون 55 مقام ارشد ونزوئلا در حال حاضر تحت تحریم های اتحادیه اروپا قرار دارند.

اتحادیه اروپا بار دیگر با حمایت از خوان گوایدو رییس جمهور خودخوانده ونزوئلا، مدعی شد که مقام هایی را تحت تحریم کرده که در انتخابات پارلمانی اخیر ونزوئلا که در آن حزب حاکم با اکثریت آراء پیروز شد، حقوق انتخاباتی احزاب مخالف را تضعیف کرده اند.

وزرای خارجه اتحادیه اروپا در توجیه این اقدام خود مدعی شدند: این افراد که به لیست (تحریم ها) افزوده شده اند، به طور خاص مسئول تضعیف حقوق انتخاباتی مخالفان و عملکرد دموکراتیک مجمع ملی و نقض جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا 19 مقام دیگر ونزوئلا را تحریم کرد

اتحادیه اروپا 19 مقام دیگر ونزوئلا را تحریم کرد