مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 11:302021-02-22سياسي

مجلس از قانون لغو تحریم ها عقب نشینی نمی کند


نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس ذره ای از قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها عقب نشینی نخواهد کرد و دولت باید به این قانون تمکین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد دنیامالی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: مجلس شورای اسلامی از قانون مصوب خود مبنی بر اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران، ذره ای عقب نشینی نمی کند و دولت هم باید به این قانون تمکین کند.

وی متذکر شد: آمریکایی ها چه پیش از انقلاب و چه پس از آن، هر روز خباثت خود را علیه مردم ایران به کار گرفتند و آمریکا و همچنین کشورهایی چون فرانسه و انگلیس مسئول خون 240هزار شهید انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و همچنین ترورهای ناجوانمردانه هستند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علت تحریم های ظالمانه آمریکایی ها آن است که رژیم صهیونیستی به جنایت های خود علیه ملت های مسلمان ادامه دهد و جای تأسف دارد با وجود آنکه غربی ها هر کاری علیه مردم ما انجام می دهند، برخی از سیاستمداران همچنان اصرار به اعتماد به آمریکایی ها و کشورهای اروپایی دارند.

وی با بیان اینکه غربی ها ثابت کردند که صادق نیستند،گفت: اگر ادعای صداقت دارند، باید بدون قید و شرط تحریم های ظالمانه جمهوری اسلامی ایران را لغو کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس از قانون لغو تحریم ها عقب نشینی نمی کند

مجلس از قانون لغو تحریم ها عقب نشینی نمی کند