مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 11:252021-02-22اقتصادي

احصای تعداد سربازان فراری/حدود 7 میلیون ایرانی از هیچ بیمه ای استفاده نمی کنند


وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان هم اکنون به یک پایگاه و سامانه کارآمد در کشور تبدیل شده است، گفت: - وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان هم اکنون به یک پایگاه و سامانه کارآمد در کشور تبدیل شده است، گفت: این پایگاه اطلاعات درآمدی 86 میلیون نفر را در طبقات دهگانه و سبدهای مختلف درآمدی نشان می دهد.

همچنین با ایجاد این پایگاه، مشخص شد چهار میلیون و 600 هزار بانوی خود سرپرست در کشور وجود دارد و یا 6 میلیون و 900 هزار نفر از هیچ بیمه ای استفاده نمی کنند.

این در حالیست که تعداد سربازان فراری در کشور هم مشخص شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست صمیمی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با مدیران کل و روسای ادارات شهرستان های سراسر کشور با حضور 420 نفر به صورت مجازی برگزار شد که در این نشست نمایندگان هر استان مسائل و مشکلات مرتبط با شهر و استان خود را مطرح کردند.

شریعتمداری در این نشست گسترده که برای اولین بار برگزار شد و 5 ساعت به طول انجامید اظهار کرد: این نشست باید موتور محرکه ادامه حرکت دولت تدبیر و امید باشد.

وی هدف از برگزاری این جلسه را افزایش روحیه کار و تلاش در بین همکاران استان ها دانست و افزود: تا آخرین روز کاری دولت به هیچ عنوان نباید دچار کندی در انجام وظایف و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احصای تعداد سربازان فراری/حدود 7 میلیون ایرانی از هیچ بیمه ای استفاده نمی کنند

احصای تعداد سربازان فراری/حدود 7 میلیون ایرانی از هیچ بیمه ای استفاده نمی کنند