مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 10:552021-02-22سياسي

انفعال نمایندگان خوزستان در مجلس برای حذف بودجه طرح های انتقال آب


نمایندگان مجلس از خط قرمزهای طرح های انتقال آب صحبت می کنند اما عملاً اراده ای برای حذف بودجه این طرح ها از سوی آن ها دیده نشده است این در حالی است که طبق آیین نامه داخلی مجلس طرح های بدون مجوز زیست محیطی باید از لیست بودجه خارج شوند.

- ی استاندار جدید خوزستان پای طرح های انتقال آب گفت: وی فرزند خوزستان است و من شهادت می دهم در جلسات کارشناسی ایشان همیشه مخالف طرح های انتقال آب از خوزستان بوده است.

  درخواست استاندار جدید خوزستان از معاون اول رییس جمهور  اما کاربران شبکه های اجتماعی استان چهار محال بختیاری در واکنش به این اظهارات و سکوت استاندار جدید خوزستان در خصوص موضع وی در رابطه با بحث انتقال آب نامه دیگری را منتشر کردند که در آن نامه، قاسم سلیمانی دشتکی به صراحت از معاون اول رییس جمهور درخواست احداث سد بهشت آباد را کرده است و دلیل وی برای احدث این سد را تفاوت منعی دار بین میزان محاسبه آورد رودخانه های بهشت آباد و آب کوهرنگ جهت طرح انتقال آب در دوره های آماری و میزات تخصیص در نظر گرفته شده جهت احداث سد بهشت آباد و همچنین وضعیت موجود آبدهی رودخانه ها عنوان کرده است.

از طرفی دیگر با وجود اینکه مخالفت با اجرای طرح بهشت آباد مطالبه مردم، کارشناسان و فعالان محیط زیست استان چهار محال بختیاری نیز  است اما نمایندگان استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفعال نمایندگان خوزستان در مجلس برای حذف بودجه طرح های انتقال آب

انفعال نمایندگان خوزستان در مجلس برای حذف بودجه طرح های انتقال آب