مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 10:402021-02-22پزشكي

پروژه های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران افتتاح شد


پروژه های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نوزدهمین آیین پویش ره سلامت با حضور وزیر بهداشت در مجتمع خوابگاهی کوی دانشگاه افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، عملیات ساخت خوابگاه دخترانه گلستان 2 با ظرفیت 350 دانشجو در زمینی با زیربنای 4 هزار و 700 متر مربع از سال گذشته آغاز شده و در طول یک سال و نیم ساخته و تجهیز شده است.

پروژه بهسازی آشپزخانه صنعتی با ظرفیت 5 هزار پرس در هر وعده با زیربنای 1000 متر مربع، احداث زمین چمن مصنوعی خوابگاه پسران، قرائت خانه خوابگاه های دختران با ظرفیت 100 دانشجو و زیربنای 800 متر مربع و ساخت سالن ورزش های گروهی خوابگاه های دختران با ظرفیت 30 نفر و زیربنای 300 متر مربع از دیگر پروژه هایی است که امروز افتتاح شد.

همچنین طرح توسعه شبکه اینترنت کوی دانشگاه و طرح توسعه برق این مجتمع خوابگاهی نیز افتتاح شد.

دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت همچنین از پروژه در حال ساخت خوابگاه های بوستان 3 و 4 پسران با زیربنای 10 هزار متر مربع و ظرفیت 700 دانشجو بازدید کرد.

در این مراسم دکتر عباسعلی کریمی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر سیماسادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، مهندس بهروز رحیمی رییس صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت و جمعی از مدیران و معاونین حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران افتتاح شد

پروژه های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران افتتاح شد