مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 10:402021-02-22سياسي

مرحوم اشتیاق حسینی در جهت اعتلاء ارزش های اسلامی تلاش می کرد


فعالیت دکتر اشتیاق حسینی در تشکل های مذهبی، اسلامی و صنفی زبانزد بود و به این دلیل با فعالیت های مذهبی خود در جهت اعتلاء ارزش های اسلامی تلاش می کردند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: فعالیت دکتر اشتیاق حسینی در تشکل های مذهبی، اسلامی و صنفی زبانزد بود و به این دلیل با فعالیت های مذهبی خود در جهت اعتلاء ارزش های اسلامی تلاش می کردند.

دکتر محمد کافی امروز چهارم اسفندماه در مراسم یادبود و چهلمین روز درگذشت دکتر حسین اشتیاق حسینی که در دانشکده علوم دانشگاه فردوسی برگزار شد، اظهار کرد: دوره مدیریت دکتر اشتیاق حسینی چندین فراز ویژه داشته و صرف نظر از بحث استقرار، تثبیت نظام جمهوری اسلامی و سیستم آموزش عالی منطبق بر ارزش های انقلاب اسلامی، در آن دوران به ویژه در آغاز فعالیت خود، دورانی که دو دانشگاه بزرگ فردوسی مشهد و علوم پزشکی مشهد از هم تفکیک شدند و تصور کنید دانشگاهی که چند سال به صورت مشترک اداره شده، تفکیک شود و در فضایی که عالم همکاری و دوستی است باید از منافع سازمانی دانشگاه دفاع می شد و مرحوم حسینی به خوبی این مسئولیت را انجام داد.

وی افزود: در سال های 64 و 65 حجم مکاتبات، جلسات و پیگیری هایی که مرحوم اشتیاق حسینی داشت، بسیار سنگین بود و ما امروز این میراث و دستاوردی که از قِبَل آن تلاش ها داریم، دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحوم اشتیاق حسینی در جهت اعتلاء ارزش های اسلامی تلاش می کرد

مرحوم اشتیاق حسینی در جهت اعتلاء ارزش های اسلامی تلاش می کرد