مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 10:052021-02-22دانش

حمایت از امنای موقوفات و تعیین امین راهبرد سازمان اوقاف است


مدیرکل اداره امور امنا و متولیان موقوفات سازمان اوقاف با اشاره به تعیین امین برای موقوفات، گفت: راهبرد سازمان اوقاف حمایت از امنای موقوفات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهم بر استفاده از برون سپاری و مردمی سازی و استفاده از ظرفیت های مردمی در اداره امور موقوفات تاکید دارد.

مدیرکل اداره امور امنا و متولیان موقوفات سازمان اوقاف به وظایف امین یا هیئت امنا موقوفات اشاره کرد و گفت: احیا و درآمدزایی رقبات فاقد درآمد و کم درآمد موقوفات، حفظ، حراست و مراقبت از رقبات موقوفه از وظایف امنای موقوفات است.

وی با بیان اینکه اجرای نیت موقوفات، بر عهده ادارات اوقاف است، اضافه کرد: تنظیم و تجدید قرارداد اجاره موقوفات، پیگیری امور ثبتی و اسناد مالکیت موقوفات و جلب سرمایه گذار برای رقبات موقوفات و رقبات مستعد سرمایه گذاری، تنظیم بودجه موقوفات، انجام عملیات مالی و اسناد هزینه از دیگر وظایف امین موقوفات است.

رمضانی در خصوص ساز و کار اجرایی و نحوه انتخاب و تعیین هیئت امنا موقوفات، گفت: امنا موقوفات باید ذیل ادارات اجرایی و زیر نظر ادارات فعالیت کنند و بر همین اساس معرفی امین یا هیئت امنا برای موقوفات در گام اول توسط ادارات اجرایی اوقاف سراسر کشور صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از امنای موقوفات و تعیین امین راهبرد سازمان اوقاف است

حمایت از امنای موقوفات و تعیین امین راهبرد سازمان اوقاف است