مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 09:502021-02-22پزشكي

چاپ 34 مقاله بین المللی مرتبط با کووید-19 در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان


معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون 34 مقاله بین المللی درخصوص کووید-19 توسط محقیقین دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در نشریات بین المللی به چاپ رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر نورمحمد بخشانی افزود: از سال 2020 همزمان با شروع اپیدمی باتوجه به زیرساخت های مطلوب دانشگاه برای انجام فعالیت های تحقیقاتی، مطالعات پژوهشی مرتبط با کووید -19در دانشگاه آغاز گردیده است و تاکنون 34 مقاله مرتبط با کووید-19 توسط اساتید و پژوهشگران دانشگاه علوم پزشگی زاهدان در مجلات نمایه شده در پایگاه های بین المللی منتشر شده است.

معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به رشد و توسعه انتشار مقالات در مجله های معتبر دنیا گفت: 21 مورد از این مقالات در مجلات نمایه شده پایگاه ISI و سایر مقالات نیز در مجلات برتر ScopusوPUBMED منتشر شده اند.

وی ادامه داد: در سال 2020 تعداد کل مقالات منتشر شده دانشگاه در نمایه های بین المللی 496 مقاله می باشد و از ابتدای سال 2021 تاکنون نیز 54 مقاله در نمایه های بین المللی منتشر گردیده است.

وی افزود: در حال حاضر 6 عنوان مجله علمی که در پایگاه های معتبر علمی نمایه می شوند بصورت فصلنامه توسط دانشگاه منتشر می شوند و 10 مرکز تحقیقاتی نیز در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان فعال می باشند که در جهت تولید علم فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ 34 مقاله بین المللی مرتبط با کووید-19 در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

چاپ 34 مقاله بین المللی مرتبط با کووید-19 در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان