مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 09:452021-02-22سياسي

قم بهترین استان کشور در استفاده دانش آموزان و معلمان از شبکه «شاد»


مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، این اداره کل را بهترین اداره کشور در زمینه ساماندهی آموزش مجازی در کشور دانست.

- قم بهترین استان کشور در استفاده دانش آموزان و معلمان از شبکه شاد ایسنا/قم مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، این اداره کل را بهترین اداره کشور در زمینه ساماندهی آموزش مجازی در کشور دانست.

حمیدرضا شیخ الاسلام مدیر کل آموزش پرورش استان قم امروز در نشست شورای اطلاع رسانی استانداری بیان کرد: آموزش و پرورش استان قم در ارائه آموزش غیر حضوری به دانش آموزان در برنامه شاد در کشور دارای رتبه اول است.

وی افزود: علی رغم تراکم دانش آموزان در استان قم این رتبه با دغدغه مندی و همت تمامی مسئولین استان به خصوص در مورد تهیه تلفن همراه هوشمند برای دانش آموزانی که توانایی تهیه آن را نداشتند به استان قم تعلق گرفت.

شیخ الاسلام ادامه داد: در برنامه شاد که کلیت آن برای آموزش غیرحضوری دانش آموزان است سه کار اصلی باید انجام گیرد تا نتیجه مورد نظر حاصل شود؛ در ابتدا کلیه مدیران مدارس در ابتدای سال باید ورود پیدا کرده و کلاس بندی و ثبت نام دانش آموزان را در این برنامه انجام دهند.

مورد بعدی برعهده دبیران بوده که از آموزش در این برنامه استقبال کنند و پس از آن حضور دائم و عدم قطع ارتباط دانش آموزان است که استان قم در هر سه مورد رتبه اول را در کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم بهترین استان کشور در استفاده دانش آموزان و معلمان از شبکه «شاد»

قم بهترین استان کشور در استفاده دانش آموزان و معلمان از شبکه «شاد»