مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 09:352021-02-22سياسي

بخش بزرگی از مشکل بیکاری به فرهنگ کار برمی گردد


نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: بخشی از مشکل استان در حوزه بیکاری به فقر فرهنگی در این زمینه برمی گردد.

- حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در هشتادمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: نقش و مسئولیت سنگینی بر عهده شورای فرهنگ عمومی قرار دارد و باید برای مسائل اساسی استان راهکارهای علمی با قابلیت اجرایی و منطبق با شرایط اجتماعی و فرهنگی استان ارائه کند.

وی با اشاره به انجام طرح های پژوهشی در حوزه آسیب های اجتماعی، گفت: پژوهشگرانی تلاش های خوبی در حوزه های پژوهش آسیب های اجتماعی متحمل شده اند و تحقیقاتی هم در این زمینه انجام شده است که کار خوبی از نظر شکلی و پژوهشی بوده و ارزشمند است اما بر اساس محتوای آموزه های دینی نیست و بر اساس نظریه های و دیدگاه های غربی است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: برخی از مبانی این پژوهش ها در جامعه ما قابل تحقق نیست و نمی شود گفت که آیا می توان این مبانی را نسبت به جامعه ما اجرا کرد و باید مبنای پژوهش ها بر مبنای مبانی جامعه اسلامی باشد و مبنای این پژوهش ها بیشتر بر مبنای آموزه های دانشگاهی و نظریه های غربی در حوزه علوم اجتماعی است.

امام جمعه ایلام با تاکید بر لزوم هم خوانی اجرای شیوه ها و مبنای طرح های پژوهشی بر اساس آموزه های دینی و جامعه اسلامی، گفت: یکی از خاصیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش بزرگی از مشکل بیکاری به فرهنگ کار برمی گردد

بخش بزرگی از مشکل بیکاری به فرهنگ کار برمی گردد