مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 09:352021-02-22اجتماعي

آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در زیستگاه های آبی قزوین مشاهده نشد


سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: بازدید و گشت ها با هدف مراقبت و پایش بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان در سطح حیات وحش پرندگان آبزی و مهاجر این استان به طور مرتب انجام می شود تاکنون هیچ موردی از پرندگان آلوده و مبتلا در منابع آبی استان گزارش نشده است.

- مهران شنتیایی اظهار کرد: حوزه استحفاظی استان قزوین با هدف شناسایی و بررسی وضعیت احتمالی ویروس آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان آبزی و کنار آبزی و تلفات پرندگان زیستگاه های آبی، به صورت مستمر با همکاری اداره دامپزشکی استان پایش می شود.

وی افزود: بازدید و گشت ها با هدف مراقبت و پایش این بیماری در سطح حیات وحش پرندگان آبزی و مهاجر این استان به طور مرتب انجام می شود و تاکنون هیچ موردی از پرندگان آلوده و مبتلا در منابع آبی استان گزارش نشده است.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین خاطرنشان کرد: گزارشات ماهانه پایش تالاب ها در پایان هر ماه به سازمان حفاظت محیط زیست و اداره کل دامپزشکی استان ارسال می شود.

شنتیایی ادامه داد: برای جلوگیری از انتقال بیماری هیچگونه پروانه شکاری در این فصل صادر نشد و به مردم توصیه می شود از شکار و صید پرندگان مهاجر پرهیز کنند و در صورت مشاهده هرگونه تلفات در طیور اهلی و پرندگان وحشی مراتب را به نزدیک ترین اداره حفاظت محیط زیست اطلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در زیستگاه های آبی قزوین مشاهده نشد

آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در زیستگاه های آبی قزوین مشاهده نشد