مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 09:202021-02-22سياسي

توافق دولت با آژانس انرژی هسته ای در تضاد با قانون مجلس است


بیانیه و توافق مشترک سازمان انرژی اتمی به نمایندگی از دولت با سازمان بین المللی انرژی هسته ای در تضاد کامل با مصوبه مجلس بوده و حتی 3 بند این بیانیه کاملا علیه این قانون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 4 اسفند) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بیانیه مشترک سازمان انرژی اتمی با آژانس بین المللی انرژی هسته ای اظهار داشت: مواد یک، دو ، سه، شش و هفت قانون اقدام راهبردی مجلس برای در قبال ایران و عادی نشدن روابط بانکی و رفع کامل موانع صادراتی و فروش نفت و فرآورده های نفتی و همچنین برگشت کامل ارز حاصل از فروش نفت، 2 ماه پس از لازم الاجراء شدن این قانون در مجلس نظارت های فراتر از پادمان از جمله اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف کند.

نماینده کرمان در مجلس تصریح کرد: اکنون بیانیه مشترک سازمان بین المللی انرژی هسته ای و سازمان انرژی اتمی کشورمان در تضاد کامل با مصوبه مجلس است و سه بند این بیانیه کاملا علیه این قانون تاکید دارد.

زاهدی با اشاره به بند یک بیانیه مشترک آژانس، اظهار کرد: ایران به اجرای کامل و بدون محدودیت موافقتنامه جامع پادمان خود با آژانس همانند قبل ادامه می دهد در صورتی که ما در مصوبه مجلس اعلام کرده بودیم که باید بعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق دولت با آژانس انرژی هسته ای در تضاد با قانون مجلس است

توافق دولت با آژانس انرژی هسته ای در تضاد با قانون مجلس است