مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 09:052021-02-22فناوري

حضور شاتل موبایل در بیست و یکمین نمایشگاه تلکام


شاتل موبایل با حضور در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه (تلکام99)، فناوری های جدید خود را به بازدیدکنندگان معرفی خواهد کرد.

- شاتل موبایل با حضور در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه (تلکام99)، فناوری های جدید خود را به بازدیدکنندگان معرفی خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی شاتل موبایل، این نمایشگاه از پنجم تا هشتم اسفند 1399 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود که شاتل موبایل نیز در سالن 27 با معرفی فناوری های جدید خود در آن حضور خواهد یافت.

این اپراتور محصولات و خدمات متنوع خود را به مشترکین شخصی و سازمانی معرفی خواهد کرد که برخی از این خدمات برای اولین بار در ایران از سوی شاتل موبایل ارائه شده اند.

سیم کارت هوشمند رونمایی کرده است.

سیم کارت هوشمند شاتل موبایل، با استفاده از زیرساخت فنی مبتنی بر هوش مصنوعی و قابلیت اتصال خودکار به بهینه ترین و باکیفیت ترین شبکه و آنتن موبایل موجود در هر منطقه، همیشه بهترین پوشش شبکه را انتخاب می کند.

یکی از راهکارهای جدید این اپراتور که در نمایشگاه تلکام به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد، راهکار ترکیبی و همگرای اینترنت ثابت و همراه یا همان FMC است که به همه نیازها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور شاتل موبایل در بیست و یکمین نمایشگاه تلکام

حضور شاتل موبایل در بیست و یکمین نمایشگاه تلکام