مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 08:502021-02-22فرهنگي

یک سینمای قدیمی دیگر هم تعطیل شد


با ادامه رکود در سینما ، یکی دیگر از سالن های سینمایی قدیمی تهران (عصر جدید) هم تعطیل می شود تا تعطیلی و تغییر کاربری سرنوشت این روزهای سینماهای قدیمی باشد.

- با ادامه رکود در سینما ، یکی دیگر از سالن های سینمایی قدیمی تهران (عصر جدید) هم تعطیل می شود تا تعطیلی و تغییر کاربری سرنوشت این روزهای سینماهای قدیمی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ماه های گذشته که سینماها تعطیل بودند، خبرهایی شنیده می شد از اینکه صاحبان برخی سینماها به ویژه آن هایی که تک منظوره بوده و با یکی دو سالن فعالیت داشتند، به فکر تعطیلی، فروش یا حتی تغییر کاربری افتاده اند و این مسئله درباره چند سینمای قدیمی تهران بیشتر مطرح بود.

آذرماه همین امسال خبر حکم تخریب سینما ایران در لاله زار سر و صدای زیادی به پا کرد و هنوز معلوم نیست سرانجام این سینمای قدیمی چه می شود.

بجز ان سینما گلریز هم که در محله یوسف آباد واقع شده و در ابتدا پاتوق فعالیت های هنری مهین و مصطفی اسکویی بوده و بیش از 60 سال قدمت دارد، به دلیل اختلاف میان مالک و صاحب سرقفلی پلمب شده و احتمال تعطیلی و تخریب یا تغییر کاربری آن نیز وجود دارد.

مدتی قبل سینما بولوار در بولوار کشاورز هم که زمانی یکی از سینماهای مدرن تهران بوده تغییر کاربری پیدا کرده و به مرکز همایش های دانشگاه علوم پزشکی تهران تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سینمای قدیمی دیگر هم تعطیل شد

یک سینمای قدیمی دیگر هم تعطیل شد