مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 08:452021-02-22اقتصادي

خود را متعهد به تأمین سیمان هرمزگان می دانیم/سطح توقعات در حد توانمان باشد


مدیرعامل شرکت سیمان هرمزگان با بیان اینکه خود را متعهد به تأمین بازار هرمزگان می دانیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم در این مسیر که با حداکثر توان در حال تولید هستیم، - ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت سیمان هرمزگان با بیان اینکه خود را متعهد به تأمین بازار هرمزگان می دانیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم در این مسیر که با حداکثر توان در حال تولید هستیم، توقعات از سیمان هرمزگان در حد توانش باشد.

مهدی باشتی در گفت و گو با ایسنا، افزود: طی چند ماه گذشته ، قطعی گاز و برق بخش صنعتی از جمله کارخانجات سیمان در سراسر کشور به جهت تأمین گاز مصرفی بخش مسکونی و اداری، باعث توقف های مکرر خطوط تولید آنها شده و تولید سیمان در کشور را کاهش داده است.

وی ادامه داد: ظرفیت اسمی کارخانه سیمان هرمزگان 6000 تن در روز بوده که به دلیل قدمت بیش از 24 سال کارخانه سیمان هرمزگان و فرسودگی و عمر بالای ماشین آلات و تجهیزات و از سوی دیگر عدم امکان استفاده از قطعات یدکی اصلی و مرغوب به دلیل تحریم های ظالمانه غرب، ظرفیت تولید متوسط روزانه شرکت سیمان هرمزگان به حدود 5500 تن در روز کاهش یافته است.

باشتی با اشاره به اینکه آمارها نشان می دهد تقاضای سیمان در استان در فصول سرد که فصل ساخت و ساز است حدود 8000 الی 9000 تن در روز است بنابراین، حدود 2500 الی 3000 تن در روز تقاضا بیش از عرضه در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خود را متعهد به تأمین سیمان هرمزگان می دانیم/سطح توقعات در حد توانمان باشد

خود را متعهد به تأمین سیمان هرمزگان می دانیم/سطح توقعات در حد توانمان باشد