مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 08:102021-02-22دانش

جذب 4 برابری قرارداد های صنعتی در دانشگاه امیرکبیر برای رفع نیاز های صنعت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سید احمد معتمدی رییس دانشگاه امیرکبیر در مراسم تفاهم نامه این دانشگاه با شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و دانشگاه اردکان گفت: - رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: افزایش قرارداد های صنعتی دانشگاه در سال جاری نشان می دهد که عملکردمان در حوزه رفع نیاز های صنعت بسیار مثبت بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سید احمد معتمدی رییس دانشگاه امیرکبیر در مراسم تفاهم نامه این دانشگاه با شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و دانشگاه اردکان گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر قدیمی ترین دانشگاه صنعتی کشور بوده و دارای تنوع زیاد رشته ها و گرایش های مختلف است.

وی افزود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر دارای برنامه راهبردی است که در این برنامه بر ارتقا این دانشگاه به دانشگاه های نسل سوم و چهارم تاکید شده است بنابراین تمامی برنامه های دانشگاه در راستای برنامه راهبردی اجرایی می شود.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیان کرد: اکنون دانشگاه های بزرگ دنیا نیز به دنبال رفع مشکلات جامعه هستند که این امر در قالب دانشگاه های نسل سوم و چهارم اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 4 برابری قرارداد های صنعتی در دانشگاه امیرکبیر برای رفع نیاز های صنعت

جذب 4 برابری قرارداد های صنعتی در دانشگاه امیرکبیر برای رفع نیاز های صنعت