مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 07:552021-02-22پزشكي

صحت و سقم انتقال ویروس انگلیسی به کارکنان هتلی در اهواز


رییس جامعه هتلداران خوزستان می گوید: ادعای دانشگاه علوم پزشکی خوزستان در ارتباط با انتقال ویروس جهش یافته کرونا از یک مسافر عراقی به پرسنل یک هتل در شهر اهواز کذب است.

- رییس جامعه هتلداران خوزستان می گوید: ادعای دانشگاه علوم پزشکی خوزستان در ارتباط با انتقال ویروس جهش یافته کرونا از یک مسافر عراقی به پرسنل یک هتل در شهر اهواز کذب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از اظهارات رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز درباره علت طغیان ویروس جهش یافته کرونا در استان خوزستان و چگونگی ورود آن از کشورهای عراق و هلند به این استان و انتقال این ویروس از یک مرد عراقی به چهار نفر از پرسنل (با خانواده) هتل محل اقامتش در اهواز، عبدالحمید حرمتی ـ رییس جامعه هتلداران خوزستان ـ واکنش نشان داد و گفت: ادعا شده بود که یک مهمان مرد عراقی در یکی از هتل های اهواز به کرونای انگلیسی مبتلا بوده است.

این خبر کاملا کذب است.

طبق پیگیری هایی که جامعه هتلداران خوزستان انجام داد، مدیر هتلی که این ادعا در مورد آن مطرح شده بود، به دانشگاه علوم پزشکی استان رفت و پی گیر شد، اما مسؤولان دانشگاه هیچ مستندی نداشتند.

هیچ سازمان دیگری هم مدرک و سندی در این ارتباط ارائه نداد و معلوم شد خبر از اساسا صحت نداشته و صرفا بر اساس گزارش های شفاهی و کذبی منتشر شده که پایه و اساسی نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحت و سقم انتقال ویروس انگلیسی به کارکنان هتلی در اهواز

صحت و سقم انتقال ویروس انگلیسی به کارکنان هتلی در اهواز