مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 07:552021-02-22اقتصادي

پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از فردا سه شنبه


مدیرعامل راه آهن از آغاز پیش فروش بلیت قطار از فردا خبر داد و با اشاره به زیان حدود 2000 میلیارد تومانی شرکت های ریلی در دوران کرونا، گفت: بانک عامل فقط 15 درصد وام کرونا را به شرکت ها پرداخت کردده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سعید رسولی در نشست خبری آغاز فروش بلیت های نوروز 1400، اظهار کرد: راه آهن همیشه در طول حیات خودش به خدمتگزاری به مردم افتخار کرده است، در بخشی که سفرهای زیارتی به مشهد مقدس صورت می گیرد خودمان را خادم امام رصا (ع) می دانیم.

بر اساس پیش بینی صورت گرفته تصور می شد زودتر با واکنسیسون در سطح جهان کرونا کنترل شود اما به دلیل شکل در تولید واکسن به وجود آمد، خوشبختانه ایران پیشرو در تولید واکسن بوده به نوروز رسیدیم و هنوز شرایط پایداری نداریم.

وی با بیان این که راه آهن و شرکت های حمل و نقل ریلی با تعهد تمام این مدت ضمن رعایت پروتکل های ابلاغی با کیفیت عالی علی رغم تحمل زیان بسیار زیاد خدمت رسانی را با کیفیت به مردم ارائه کرده اند.

در ایام نوروز دست به دست هم داده ایم برای سفرهای ضروری که در این مدت صورت می گیرد سعی کرده ایم بستر لازم را فراهم کنیم و با جدیت و حساسیت بیشتر پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنیم.

وی تصریح کرد: ایام پیک سفرهای نوروزی امسال از 25 اسفند آغاز می شود و تا 15 فروردین سال آینده ادامه می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از فردا سه شنبه

پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از فردا سه شنبه