مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 07:252021-02-22سياسي

دولت پالس های فریبنده به دشمن داد/ گام های کاهش تعهدات برجامی را اجرا نکرند


رییس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه متاسفانه گام های کاهش تعهدات برجامی در عمل اجرا نشده است، گفت: دولت پالس های فریبده به دشمن داده و حس طمع را در آنها ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام از برجام زمان سوزی کردند و 5 گام را برای کاهش تعهدات برجامی مصوب کردند اما در عمل هیچ کدام را اجرا نکردند و زمان از دست رفت.

ذوالنوری گفت: مجلس یازدهم در اقدامی انقلابی و به نفع ملت قانونی را مصوب کرد که برای طرف مقابل تکان دهنده و محرک باشد که دشمن را وادار به عکس العمل کند.

وی افزود: دولت شروع به زمزمه عدم اجرای قانون مصوب مجلس کرده است، ضمن این که مقام معظم رهبری تأکید بر اجرای قانون کردند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: دولت متأسفانه مسائل را به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گره زده است و مرتب پالس های سازشکارانه، وادادگی و سازش پذیری را داد و همین موضوع دشمن را تطمیع کرد و تحریک کرد که امتیازی ندهد و از قانون مجلس حساب نبرد، در حالی که این کار خلاف نص صریح قانون بود که اگر طرف های مقابل ما تحریم ها را برداشتند و وظایفشان را اجرا کردند دولت باید به مجلس گزارش دهد و مجلس تصمیم گیر نهایی است که دولت مجددا تعهدات اجرایی را به اجرا بگذارد یا نه؟ ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت پالس های فریبنده به دشمن داد/ گام های کاهش تعهدات برجامی را اجرا نکرند

دولت پالس های فریبنده به دشمن داد/ گام های کاهش تعهدات برجامی را اجرا نکرند