مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 07:152021-02-22سياسي

اطلاعیه مهم ستاد کرونا/ محدودیت ورود به اماکن در سمنان


سخنگوی ستاد کرونای استان سمنان از صدور اطلاعیه مهم و وضع محدودیت های جدید در سطح استان برای مقابله با ویروس کرونا به خصوص عدم ورود افراد به ادارات دولتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز ارائه خدمات به آنان پرهیز نمایند.

معاون استاندار سمنان در این اطلاعیه آورده است: فهرست فروشگاه های بزرگ سمنان اعلام شده است، این مراکز موظفند فردی را به منظور انجام روال اجرایی ثبت کد ملی در سامانه ماسک در مقابل ورودی فروشگاه تعیین نموده و از ورود افراد مبتلا به کرونا جلوگیری کنند همچنین اگر فروشگاه بزرگی که لیست آن فروشگاه از سوی سازمان صمت ارائه شده نسبت به ثبت کد ملی و اطمینان از عدم ابتلای افراد به کرونا اقدام نکند، بی تردید پلمپ خواهد شد.

خجسته پور در این اطلاعیه ادامه می دهد: شعب مرکزی و پر تراکم بانک ها در شهر سمنان موظفند یکی از پرسنل خود را برای انجام روال ثبت کد ملی در سامانه ماسک هنگام ورود افراد به بانک مأمور نموده و دیگر شعب کوچک تر نیز همزمان با مراجعه افراد به محل باجه، نسبت به ثبت کد ملی افراد در سامانه ماسک اقدام و در صورت ابتلای فرد به بیماری کرونا از ارائه خدمات به آنان پرهیز کنند.

این مصوبه تا 15 اسفند در شهر سمنان اجرا خواهد شد و پس از این تاریخ، با تحلیل بازخوردها و تأیید مؤثر بودن آن در تمامی شهرستان های استان اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه مهم ستاد کرونا/ محدودیت ورود به اماکن در سمنان

اطلاعیه مهم ستاد کرونا/ محدودیت ورود به اماکن در سمنان