مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 06:552021-02-22سياسي

معرفی همدان در چهاردهمین نمایشگاه گردشگری


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: گردشگری همدان در چهاردهمین نمایشگاه گردشگری تهران معرفی می شود.

- علی مالمیر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از حضور همدان در نمایشگاه گردشگری خبر داد و اظهار کرد: استان همدان با غرفه 170 متری در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران حضور می یابد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از تاریخ 5 تا 8 اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود گفت: همدان با انجام طراحی و غرفه آرایی بسیار شکیل با حضور تمام فعالان گردشگری استان در این نمایشگاه شرکت کرده و ظرفیت های گردشگری همدان را معرفی می کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان بیان کرد: معرفی ظرفیت های گردشگری استان از طریق ویدئو وال، معرفی سوغات و صنایع دستی و نشست های چهره به چهره با فعالان گردشگری از مهمترین برنامه های استان است.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه، نمایندگان شهرهای دارای برند جهانی ملایر و لالجین، تشکل های حرفه ای گردشگری، شرکت های گردشگری نظیر علیصدر و تله کابین نیز حضور دارند.

مالمیر ضمن تاکید بر اینکه این نمایشگاه به رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده است افزود: ستاد برگزاری نمایشگاه ها تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی و اصول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی همدان در چهاردهمین نمایشگاه گردشگری

معرفی همدان در چهاردهمین نمایشگاه گردشگری