مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 06:402021-02-22اقتصادي

چرا سایز مرغ های بازار کم شده است؟


مدیر امور طیور جهاد کشاورزی گلستان گفت: مشکلات مربوط به نهاده و دارو منجر به کاهش عملکرد 300 تا 1000 گرمی تولید گوشت مرغ شده است.

- ایسنا/گلستان مدیر امور طیور جهاد کشاورزی گلستان گفت: مشکلات مربوط به نهاده و دارو منجر به کاهش عملکرد 300 تا 1000 گرمی تولید گوشت مرغ شده است.

حبیب اله تاشی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر بالغ بر یک هزار مرغداری گوشتی با ظرفیتی بالغ بر 31 میلیون قطعه در هر دوره در استان گلستان فعال هستند و گلستان از حیث تولید گوشت مرغ، جایگاه دوم کشور را داراست.

وی با اشاره به اینکه به طور میانگین روزانه 700 تن مرغ در استان کشتار می شود، گفت: 15 درصد این مقدار نیاز گلستان را تامین و مابقی به استان های دیگر خصوصاً تهران ارسال می شود.

مدیر امور طیور جهاد کشاورزی گلستان با اشاره به اینکه مرغداران ما با وجود مشکلات تامین نهاده و دارو، همچنان همانند قبل به امر تولید می پردازند، افزود: امسال حدود 237 هزار تن گوشت مرغ در استان تولید شده که این میزان نسبت به سال گذشته نه تنها کاهش نداشته، بلکه یک درصد هم افزایش داشته است.

با تدابیر در نظر گرفته شده پیش بینی می کنیم روند تولید گوشت مرغ به همین شکل ادامه داشته باشد و مردم بدون نگرانی، به اندازه نیاز خود مرغ خریداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا سایز مرغ های بازار کم شده است؟

چرا سایز مرغ های بازار کم شده است؟