مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 05:152021-02-22سياسي

سبک زندگی اسلامی حیات طیبه انسانی را محقق می کند


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان ایلام گفت: سبک زندگی اسلامی زمینه ساز تحقق تمدن نوین اسلامی و تمدن مهدوی است.

- مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان ایلام: سبک زندگی اسلامی حیات طیبه انسانی را محقق می کند ایسنا/ایلام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان ایلام گفت: سبک زندگی اسلامی زمینه ساز تحقق تمدن نوین اسلامی و تمدن مهدوی است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر غلامرضا غیاثی ، در نشست گام دوم انقلاب و سبک زندگی اسلامی، اظهار کرد: مفهوم سبک زندگی یا به این مفهوم که زندگی چیست در سال 1929 رسمیت پیدا کرد و مورد مباحث تئوریک علمی و پژوهشی قرار گرفت، اما تاریخچه و طراحی سبک زندگی به نوعی در ایجاد رسالت و آغاز رسالت پیامبر گرامی اسلامی قرآن کریم و در سیره پیغمبر اسلام طراحی شد.

وی با بیان اینکه امروز به دنبال سبک زندگی اسلامی هستیم و بهترین منبع سبک زندگی اسلامی قرآن است، تصریح کرد: به این اصطلاح در نگاه روانشناسان، جامعه شناسان و مردم شناسان به آن پرداخته شده و نظریات، محتواها، کتاب ها و مقالات بسیاری هم در این موضوع در طول تاریخ تدوین و تعریف شده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان ایلام با بیان اینکه سبک زندگی فرد همان رفتار شخصیتی فرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی اسلامی حیات طیبه انسانی را محقق می کند

سبک زندگی اسلامی حیات طیبه انسانی را محقق می کند