مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 19:102021-02-21ورزشي

باید سالن های ورزشی تخصصی از به مزایده گذاشتن مستثنی شوند


دبیر فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به مزایده گذاشته شدن برخی سالن های ژیمناستیک در خوزستان، گفت: من فکر می کنم باید نگاهی به قانون گذاران کشور داشته باشیم تا سالن های تخصصی رشته های ورزشی را از قرار گرفتن در مزایده مستثنی کنند.

- ایسنا/خوزستان دبیر فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به مزایده گذاشته شدن برخی سالن های ژیمناستیک در خوزستان، گفت: من فکر می کنم باید نگاهی به قانون گذاران کشور داشته باشیم تا سالن های تخصصی رشته های ورزشی را از قرار گرفتن در مزایده مستثنی کنند.

حمید هاشمی در مجمع انتخاب رییس هیات ژیمناستیک خوزستان که امروز (یکشنبه) در محل اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهارکرد: خوزستان در ژیمناستیک نیروهای فنی خوبی از گذشته تا حال داشته است که توانسته اند نیروهای خوبی مثل اعضای این مجمع را پرورش دهند و این اعضا هم نیروهای خوبی را برای آینده این رشته پرورش می دهند که در کلاس های داوری و مربیگری و همچنین سالن های مسابقه آن ها را می بیینم.

آن ها به روز و علاقه مند هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به پیگیری های مستمر رییس هیات خوزستان، افزود: آقای قلندرنژاد برای جزیی ترین و ریزترین کارهای مربوط به مربیان و داوران استان خود به فدراسیون می آید و پیگیر درخواست های آنها است و یکی از خصلت های خیلی خوب او، پیگیر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید سالن های ورزشی تخصصی از به مزایده گذاشتن مستثنی شوند

باید سالن های ورزشی تخصصی از به مزایده گذاشتن مستثنی شوند