مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 18:552021-02-21پزشكي

بازداشت مردی به اتهام ماساژ دادن زنان در همدان/ امسال 10 ماساژور دستگیر شدهند


متهم دستگیر شده ضمن تبلیغات در فضای مجازی در زمینه ماساژدرمانی، خود را محقق، سخنران در حوزه های انگیزشی امید به زندگی، ثروت اندوزی و کسب ثروت معرفی می کرده است.

- امسال در همدان 10 ماساژور مرد که زنان مشتری شان بوده اند، دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا از همدان؛ مدیر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان از بازداشت فردی خبر داد که براساس بررسی های به عمل آمده فاقد هر گونه مجوز قانونی از مراجع ذی صلاح بوده و اقدام به ماساژدرمانی حتی برای بانوان می کرد.

دکتر محمد کریمی با اعلام خبر بازداشت این فرد شیاد، درباره جزییات این خبر اظهار کرد: این فرد در منزل مسکونی خود در حوالی میدان رسالت اقدام به پذیرش و ماساژ مراجعان می کرد.

وی افزود: متهم دستگیر شده ضمن تبلیغات در فضای مجازی در زمینه ماساژدرمانی، در تبلیغاتی که به صورت کارت ویزیت تهیه شده بود و تعداد بسیار زیادی از این کارت ها در محل انجام فعالیت های خلاف قانون وی موجود بود، خود را محقق، سخنران در حوزه های انگیزشی امید به زندگی، ثروت اندوزی و کسب ثروت و همچنین تدریس خصوصی و کاربردی دروس حسابداری در مقاطع دیپلم، کاردانی و کارشناسی، انجام پروژه های مالی، کارآموزی، نگارش مقاله و تحقیقات تخصصی حسابداری و حسابرسی معرفی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت مردی به اتهام ماساژ دادن زنان در همدان/ امسال 10 ماساژور دستگیر شدهند

بازداشت مردی به اتهام ماساژ دادن زنان در همدان/ امسال 10 ماساژور دستگیر شدهند