مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 18:452021-02-21اقتصادي

ارزآوری 30 میلیون دلاری صادرات گلخانه ای تیران و کرون


مدیر جهاد کشاورزی تیران و کرون گفت: تولیدات گلخانه ای این شهرستان سالانه 30 میلیون دلار برای فعالان این عرصه درآمد دارد که باید برای صادرات همه آن تدابیر ویژه ای اتخاذ کرد.

- به  گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، محمدحسین احمدی اظهار داشت: در زمان حاضر 201 هکتار از اراضی کشاورزی تیران و کرون زیر کشت گلخانه ای قرار دارد که سالانه بیش از 45 هزار تن محصول تولید و 90 درصد آن به بازارهای خارجی صادر می شود.

مدیر جهاد کشاورزی تیران و کرون بیان کرد: 2500 نفر و حمایت از تولید در این خصوص نقش داشته که البته ورود به صنایع تبدیلی، برندسازی و تجاری سازی این محصولات در دستور کار قرار گرفته است.

احمدی ادامه داد: باید چرخه تولید با سرمایه گذاری در بخش بسته بندی، برندسازی و تجاری سازی آن در بازارهای داخلی و خارجی تکمیل شود تا اینکه از مشکلات احتمالی آن در آینده جلوگیری و منفعت اقتصادی افزایش یابد.

مدیر جهاد کشاورزی تیران و کرون  تشکیل شرکت تعاونی گلخانه داران این شهرستان را یکی از اقدامات زیرساختی برای هم افزایی در تامین نیازهای تولید و عرضه به بازار اعلام و اضافه کرد : برای این موضوع به همکاری سرمایه گذاران در این بخش با عضویت در این تشکل نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزآوری 30 میلیون دلاری صادرات گلخانه ای تیران و کرون

ارزآوری 30 میلیون دلاری صادرات گلخانه ای تیران و کرون