مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 18:352021-02-21حوادث

ماجرای مهمانی که با گلوله کشته شد!


عامل یک جنایت مسلحانه در مشهد پس از 16 ماه فرار و زندگی مخفیانه، با تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به دام افتاد و به این ترتیب راز قتل مهمان جوان فاش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، این ماجرای دلهره آور پنجم مهر سال 98 زمانی در شهرک نوید مشهد رخ داد که مشاجرات لفظی چند برادر بر سر ارثیه پدری به جنجال کشید.

در این میان دو نفر از برادرها سوار بر موتورسیکلت به منزل ارثیه ای رفتند که یکی دیگر از برادرانشان در آن جا سکونت داشت.

وقتی زنگ منزل را به صدا درآوردند جوان 30 ساله ای به نام مصطفی که آن روز مهمان دوستش بود برای گشودن در حیاط رفت اما وقتی در را باز کرد ناگهان گلوله های ساچمه ای که از یک سلاح وینچستر شلیک می شد بر سر و سینه اش نشست و او زخمی و خون آلود به چارچوب در تکیه داد و بعد هم روی زمین افتاد.

مجید که در منزل ارثیه ای پدرش سکونت داشت بی درنگ به کمک دوستش شتافت و با اورژانس تماس گرفت اما زمانی که امدادگران پیکر خون آلود جوان 30 ساله را به بیمارستان رضوی رساندند او دیگر جانی در بدن نداشت و به قتل رسیده بود.

گزارش خراسان حاکی است، به دنبال این شلیک مرگبار نیروهای کلانتری سپاد با حفظ صحنه حادثه، مراتب را به قاضی کاظم میرزایی (قاضی ویژه قتل عمد در زمان وقوع حادثه) اطلاع دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای مهمانی که با گلوله کشته شد!

ماجرای مهمانی که با گلوله کشته شد!