مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 15:452021-02-21بين الملل

انصارالله یمن 9 اسیر خود در مأرب را آزاد کرد


گروه انصارالله یمن امروز، یکشنبه اعلام کرد، توانسته 9 تن از اسیران خود را طی یک عملیات امنیتی ویژه از زندان وابسته به نیروهای مزدور دولت منصور هادی در شهر مأرب در غرب این کشور آزاد کند.

- گروه انصارالله یمن امروز، یکشنبه اعلام کرد، توانسته 9 تن از اسیران خود را طی یک عملیات امنیتی ویژه از زندان وابسته به نیروهای مزدور دولت منصور هادی در شهر مأرب در غرب این کشور آزاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه المسیره، عبدالخالق العجری، سخنگوی وزارت کشور دولت نجات ملی مورد حمایت انصارالله یمن تاکید کرد: تیمی وابسته به وزارت کشور توانست طی یک عملیات امنیتی ویژه به یکی از زندان های مزدوران وابسته به دولت مستعفی یمن حمله کند و 9 تن از نیروهای انصارالله را که در این زندان در بند بودند، آزاد کند.

او افزود: عملیات بعد از بررسی های وزارت کشور درباره اقدام مزدوران در فروش اسیران به افسر سعودی از مجموع 11 اسیر در بند این زندان انجام گرفت.

العجری تاکید کرد: عملیات طی ساعات اندکی پس از دستیابی به اطلاعاتی درباره تلاش نیروهای مزدور به مذاکره برای فروش 9 اسیر باقی مانده به افسران سعودی انجام گرفت.

او خاطرنشان کرد: اسیران آزاد شده در میدان السبعون در پایتخت صنعا مورد استقبال رسمی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله یمن 9 اسیر خود در مأرب را آزاد کرد

انصارالله یمن 9 اسیر خود در مأرب را آزاد کرد