مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 14:452021-02-21ورزشي

سرمربی فوتبال بانوان سپاهان: رنگ لباس داور علت شکست تیم ما بود


رنگ لباس داور علت شکست تیم ما بود سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: شباهت رنگ لباس داور با بازیکنان سپاهان، تمرکز و شیرازه تیم ما را برهم ریخت و باعث شد سه گل دریافت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مهناز امیرشقاقی عصر یکشنبه پس از شکست تیمش مقابل شهرداری سیرجان، در جمع خبرنگاران افزود: بازی خوبی بود و احساس می کردم این دیدار، تمرین تیم ملی با بازیکنان خودم است، چون برخی از شاگردانم نیز در تیم مقابل حضور داشتند.

وی با بیان اینکه هر 2 تیم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند، افزود: در ابتدای بازی درخواست کردیم داور بدلیل شباهت رنگ لباسش با بازیکنان ما، آن را تعویض کند که تا نیمه دوم، این اتفاق رُخ نداد.

امیرشقاقی تصریح کرد: در 25 دقیقه ابتدای دیدار، بازیکنان ما فکر می کردند که داور هم که رنگ مشکی پوشیده بود، عضوی از تیم ماست، به همین دلیل سه گل دریافت کردیم که به آن معترض هستیم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه خوردن این سه گل، شیرازه تیم ما را به هم ریخت و جبران آن سخت شد، افزود: در کل بازی قشنگی بود و همه عالی بازی کردند.

امیر شقاقی گفت: در این دیدار 2 بازیکن ما آسیب دیدند و مجبور به تعویض اجباری آنها شدیم که این امر در روند بازی تاثیر گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی فوتبال بانوان سپاهان: رنگ لباس داور علت شکست تیم ما بود

سرمربی فوتبال بانوان سپاهان: رنگ لباس داور علت شکست تیم ما بود