مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 13:202021-02-21حوادث

عاقبت برداشت غیرمجار از حساب بانکی مادر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ داود معظمی گودرزی با بیان اینکه عدم دقت در حفظ اطلاعات حساب های بانکی، زمینه ساز جرایم اینترنتی می شود، - رییس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب بانکی یکی از شهروندان خبر داد و گفت: فرزندی که از حساب بانکی مادر خود به صورت غیرمجاز برداشت کرده بود توسط پلیس فتا شناسایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ داود معظمی گودرزی با بیان اینکه عدم دقت در حفظ اطلاعات حساب های بانکی، زمینه ساز جرایم اینترنتی می شود، افزود: خانمی جوان به پلیس فتا پایتخت مراجعه و مدعی شد بیش از 480 میلیون ریال از حساب بانکی اش بصورت غیرمجاز برداشت شده است.

وی ادامه داد: پس از ثبت اظهارات شاکی، پرونده ابتدایی تشکیل شده و رسیدگی به موضوع در دستور کارشناسان این پلیس قرار گرفت، در بررسی پرینت حساب بانکی شاکی، مشخص شد مبلغ 480 میلیون ریال از طریق اینترنت بانک از حساب وی به صورت غیرمجاز برداشت شده است.

معظمی گودرزی افزود: مهندسان سایبری پلیس فتا پایتخت پس از انجام اقدامات مقدماتی و بهره گیری از روش های علمی و تخصصی متوجه شدند عملیات انتقال وجه از یک خط تلفن همراه متعلق به شاکی و توسط تلفن همراه خود شاکی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاقبت برداشت غیرمجار از حساب بانکی مادر

عاقبت برداشت غیرمجار از حساب بانکی مادر