مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 13:002021-02-21حوادث

دستگیری سارقان با 119 فقره سرقت در تبریز


جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری 2 سارق با 12 فقره سرقت خودرو و 107 فقره سرقت لوازم داخل خودرو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علی محمدی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد خودرو و لوازم داخل آن در سطح شهر تبریز، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از بررسی مکان سرقت های صورت گرفته، باند 2 نفره سارقان بومی را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه اعضای آنها دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی افزود: متهمان در بررسی های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی به 12 فقره سرقت خودرو و 107 فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو اعتراف کردند.

محمدی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده دارای سابقه سرقت بوده، یادآور شد: سارقان با خودروهای سرقتی اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو می کردند که پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه خودروهای سرقتی به مالباختگان تحویل داده شدند از شهروندان درخواست کرد: توصیه.

ها و هشدارهای پلیس را در جهت پیشگیری از وقوع سرقت ها جدی گرفته از پارک  کردن خودروهای خود در مناطق خلوت  و تاریک خودداری کرده و حتما ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان با 119 فقره سرقت در تبریز

دستگیری سارقان با 119 فقره سرقت در تبریز