مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 12:502021-02-21اقتصادي

فرنام خودرو؛ فروش اقساطی خودرو


فرنام خودرو با ارائه طرح ­های فروش اقساطی ایران خودرو، سایپا و خودروهای خارجی، از تمامی متقاضیان خرید اقساطی خودرو دعوت می کند با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی ی آن استفاده کرده و لذت داشتن ماشین مورد علاقه تان را بچشید، خواندن ادامه این مطلب را از دست ندهید.

استفاده از طرح فروش اقساطی خودرو چه مزایایی دارد؟ قیمت خودرو روز به روز سر به فلک می گذارد و اگر از همین امروز هم تصمیم بگیرید که بخش قابل توجهی از درآمدتان را پس انداز کرده تا درسال آینده صاحب خودروی دلخواهتان شوید، بازهم به نتیجه نمی رسید! بنابراین اگر به دنبال خرید محصولی از تولیدات دو غول خودروسازی ایران هستید، می توانید از طرح های متنوع مجموعه های معتبری که فروش اقساطی سایپا ارائه می دهند استفاده کنید.

در حقیقت شاید بتوان گفت که در بازار پر نوسان خودرو انتظار کشیدن برای پایین آمدن قیمت و رسیدن مبلغ نقدینگی خانواده ها برای خرید خودرو دور از ذهن به نظر می رسد؛ بنابراین بهترین راه استفاده از طرح های فروش اقساطی خودرو است که توسط برخی از مجموعه های معتبری نظیر فرنام خودرو ارائه می شود.

این طرح ها مزایای بسیار جذابی نیز دارد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت: کاهش فشار اقتصادی به خانواده ها با خرید اقساطی خودرو در اینگونه طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرنام خودرو؛ فروش اقساطی خودرو

فرنام خودرو؛ فروش اقساطی خودرو