مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 12:352021-02-21اقتصادي

همکاری های کشاورزی ایران و صربستان توسعه می یابد


ظرفیت ها و راهکارهای توسعه همکاری های کشاورزی ایران و صربستان بررسی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، چندتن از مسئولان وزارت جهاد به منظور شناسایی ظرفیت ها و امکانات برای توسعه و ارتقای همکاری ها و تعاملات دو کشور ایران و صربستان در حوزه های کشاورزی، دامپروری، جنگلداری و مدیریت آب به این کشور سفر کرده اند.

هیأت وزارت جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران طی اقامت خود در صربستان با مقامات این کشور در حوزه های کشاورزی، دامپروری، جنگلداری و مدیریت آب دیدار و درباره گسترش همکاری ها به گفت و گو و تبادل نظر می پردازند.

همچنین در این مدت با نمایندگان مؤسسه میوه شهر چاچاک، مؤسسه داروهای گیاهی یوسیپ پانچیچ و مؤسسه تولید نهال و بذر سبزیجات سوپریور دیدار دارند.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی ایران با برانیسلاو ندیموویچ معاون نخست وزیر و وزیر کشاورزی، جنگلداری و آبداری صربستان در روز دوشنبه 4 اسفند ماه ملاقات و با نمایندگان شرکت فراوردهای گوشتی و لبنیاتی تورکوویچ نیز نشست خواهند داشت.

ملاقات با نمایندگان اتحادیه تعاونی های روستایی، بازدید از دانشکده کشاورزی دانشگاه بلگراد و دانشکده کشاورزی دانشگاه شهر نوو ی ساد و بازدید از شرکت صنایع گوشت سرم شید از جمله دیگر دیدار و بازدیدهای هیأت وزارت جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های کشاورزی ایران و صربستان توسعه می یابد

همکاری های کشاورزی ایران و صربستان توسعه می یابد