مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 12:002021-02-21سياسي

نماینده مجلس: کشف داروی کرونا توسط دانشمند قزوینی


نسبت به روند تصمیم گیری در ستاد ملی مبارزه با کرونا اعتراض دارم، ضعف در حمایت از تولید داروهای ضدکرونای ایرانی و اطاله زمان در برگزاری جلسات کمیته علمی ستاد برای بررسی ورود داروهای ضدکرونای جدید ایرانی در چرخه تولید انبوه و توزیع آن در سراسر کشور برای ما سوال شده است.

- نماینده مردم قروین در مجلس با بیان اینکه دانشمند جوان قزوینی موفق به کشف داروی ضدکرونایی شده که 100 سال گذشته هم داروی ضدانگل بوده و سابقه دارویی دارد، گفت: چرا دارو دپو می شود و اجازه توزیع به آن داده نمی شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه محمد بیگی نماینده مردم قزوین در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر بهداشت گفت: نسبت به تحقق قول های وزیر برای ساخت بیمارستان 700 تختخوابی در قزوین و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی سلامت در بیمارستان ها بسیار اقدام شود.

وی افزود: نسبت به روند تصمیم گیری در ستاد ملی مبارزه با کرونا اعتراض دارم، ضعف در حمایت از تولید داروهای ضدکرونای ایرانی و اطاله زمان در برگزاری جلسات کمیته علمی ستاد برای بررسی ورود داروهای ضدکرونای جدید ایرانی در چرخه تولید انبوه و توزیع آن در سراسر کشور برای ما سوال شده است، دانشمند جوان قزوینی موفق به کشف داروی ضدکرونایی شده که 100 سال گذشته هم داروی ضدانگل بوده و سابقه دارویی دارد و اکنون هم تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: کشف داروی کرونا توسط دانشمند قزوینی

نماینده مجلس: کشف داروی کرونا توسط دانشمند قزوینی