مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 11:452021-02-21حوادث

اعمال قانون بیش از 558 هزار خودرو در پی بی توجهی به محدودیت های ترددی در گیلان


فرمانده انتظامی گیلان از استمرار اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه وسایل نقلیه خبر داد و گفت: 558 هزار و 418 دستگاه خودرو به علت عدم توجه به محدودیت های تردد کرونایی در گیلان اعمال قانون شدند.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان از استمرار اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه وسایل نقلیه خبر داد و گفت: 558 هزار و 418 دستگاه خودرو به علت عدم توجه به محدودیت های تردد کرونایی در گیلان اعمال قانون شدند.

سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران اقدامات پلیس در اجرای طرح کنترل ترددها در محورهای مواصلاتی و همچنین برخورد با صنوف متخلف از اول اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا از یکم آذرماه سال جاری تا کنون را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه در این مدت ماموران نظارت بر اداره اماکن پلیس امنیت عمومی از 38 هزار و 393 واحد صنفی در استان بازدید کردند افزود: ماموران با تذکر لسانی به 76 هزار و 593 واحد، هزار و 564 واحد صنفی متخلف را پلمب و برای 15 هزار و 831 واحد صنفی متخلف که شیونامه های بهداشتی را رعایت نمی کردند نیز اخطار پلمب صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه برابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا 52 درصد ابتلا به این بیماری مربوط به دورهمی ها است، گفت: پلیس در اجرای محدودیت های جدید کرونایی، با نظارت بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی منطبق با شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال قانون بیش از 558 هزار خودرو در پی بی توجهی به محدودیت های ترددی در گیلان

اعمال قانون بیش از 558 هزار خودرو در پی بی توجهی به محدودیت های ترددی در گیلان