مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 11:302021-02-21اقتصادي

رفع کمبود فضاهای آموزشی زنجان با اعتبار 800 میلیارد تومان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: کمبود فضاهای آموزشی زنجان با احداث بیش از 700 کلاس با اعتبار 800 میلیارد تومان جبران می شود.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: کمبود فضاهای آموزشی زنجان با احداث بیش از 700 کلاس با اعتبار 800 میلیارد تومان جبران می شود.

رامین میرزایی ظهر امروز (3 اسفندماه) در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان اظهار کرد: همه روستاهای بالای 20 خانوار در طرح توسعه اقتصادی و اشتغال زایی روستا و توسعه پایدار روستا مورد مطالعه قرار گرفتند و این طرح به تصویب کارگروه زیربنایی استان رسیده است.

سند آمایش سرزمین نیز در استان آماده تصویب بوده و اسناد مطالعه شهرستانی در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم تا اسناد مطالعاتی شهرستان ها نیز در سه ماهه نخست سال آینده به تصویب برسد، عنوان کرد: اکنون بخش ها و روستاها نیز دارای سند مطالعه هستند و با وجود این ها می توانیم بدانیم نقشه راه توسعه اقتصادی و اجتماعی استان چه خواهد بود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان به کمبود فضاهای آموزشی به ویژه در شهرک های اقماری اشاره کرد و گفت: طبق دستور استاندار دستگاه های ذی ربط سعی دارند تا کمبود فضاهای آموزشی را به منظور رفع مشکلات اجتماعی، ترافیکی،زیست محیطی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع کمبود فضاهای آموزشی زنجان با اعتبار 800 میلیارد تومان

رفع کمبود فضاهای آموزشی زنجان با اعتبار 800 میلیارد تومان