مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 11:002021-02-21سياسي

آنچه درباره نمایشگاه مجازی تاریخ معاصر باید بدانیم


نمایشگاه مجازی کتاب در راستای دسترسی آسان تر مردم به آثار مرتبط با تاریخ معاصر ایران و تاریخ انقلاب از کودتای سوم اسفند رضاشاه تا رحلت حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شود.

- نمایشگاه مجازی کتاب در راستای دسترسی آسان تر مردم به آثار مرتبط با تاریخ معاصر ایران و تاریخ انقلاب از کودتای سوم اسفند رضاشاه تا رحلت حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نمایشگاه مجازی کتاب در راستای دسترسی آسان تر مردم به آثار مرتبط با تاریخ معاصر ایران و تاریخ انقلاب از کودتای سوم اسفند رضاشاه تا رحلت حضرت امام خمینی (ره) و با هدف تلاش برای جلوگیری از تحریف تاریخ معاصر و انقلاب برگزار می شود.

این نمایشگاه همزمان با ایام یکصدمین سالگرد کودتای رضا پهلوی برگزار می شود و از روز شنبه، دوم اسفندماه تا روز جمعه هشتم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

مخاطبان می توانند با مراجعه به سایت وارد نمایشگاه شده و خریدهای خود را انجام دهند.

در این نمایشگاه تمام کتاب هایی که ناشران مختلف در حوزه تاریخ معاصر و تاریخ انقلاب تولید و منتشر کرده اند و در دسترس قرار دارد، عرضه می شود که بیشترین آثار مربوط به مرکز اسناد انقلاب اسلامی، سوره مهر، قدر ولایت، به نشر، کیهان، دیدمان، اطلاعات، مرکز مطالعات تاریخ معاصر، امیرکبیر، موزه عبرت، مؤسسه مطالعات و پژو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه درباره نمایشگاه مجازی تاریخ معاصر باید بدانیم

آنچه درباره نمایشگاه مجازی تاریخ معاصر باید بدانیم